Mini-distribuce

Jan Klugl jklugl na pikebo.cz
Úterý Listopad 12 09:33:58 CET 2002

> Kdyz si s tim date tu praci, tak na tom samozrejme Linux rozbehnete.
> Ale z hlediska pouzitelnosti (chcete-li vi, TeX a SSH), bych navrhoval
> DR-DOS :-) Vi pro DOS je, mutace emTeXu od CsTUG je bajecna (ehm nevim
> jen jestli tam uz chodi pdftex, ale to mozna ozelite, ne <sigh>)
> a SSH klient pro DOS je taky, pricemz pokud si to dobre pamatuji je
> uz podporovano i SSH v2 (jestli vcetne sftp nevim, ale scp nad v1.5 chodi).

Taky bych tam asi dal spis ten dr-dos :) Ma i jakysi multitasking,
podporu siti... na TCP/IP bych vzal NCSA package... na DOSovem
emTeXu jsem psal diplomku, vi i ssh existuje...

Pokud Linux, tak asi RH4.2, mam to na 486ce s predposlednim TexLive,
slape to celkem dobre :) akorat tam mam 16MB, ne 4.

--

                                    Jan Klügl