RE: DNS doména

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Úterý Listopad 12 14:48:30 CET 2002

IMHO Vám chybí delegace - musíte v nadřízené doméně mít záznam(y)
ukazující na Váš(e) nameserver(y), tj. podle Vašeho příkladu v NS
pro domena.cz musí být

xxx	IN	NS ip vašeho nameserveru

Tohle ale bude fungovat jen tehdy, běží-li ten NS na veřejné
(routovatelné) IP adrese. Pokud ne, musíte to nějak obejít.

	Zdeněk Prchal