User switch a mozilla tabs

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Listopad 12 15:09:22 CET 2002

Mozna http://bwbohh.net/?section=Software&subdir=Free/MultisessionX ?

> Tiez ma zaujalo, na galeone bola moznost mat viac tabs a pokial bolo
> viac okien, presuvat tabsy medzi oknami. Neviete nahodou ktosi ci sa
> to da aj v mozille?

Primo v Mozille AFAIK ne (alespon do verze 1.2b). Tusim, ze se to chysta
v MultiZille (http://multizilla.mozdev.org/), lec posledni verze jsem
nezkousel. Momentalne pouzivam Tabbrowser Extensions
(http://white.sakura.ne.jp/~piro/xul/_tabextensions.en.html), kde je
alespon podpora preusporadavani tabu pomoci drag n' drop v jednom okne.
Pri pretazeni mezi okny to udela totez, co samotna Mozilla - natahne
nacte URL z pretahovaneho tabu do tabu, kde jste pretahovani ukoncil.
Pozor, MultiZilla a Tabbrowser Extensions nemohou koexistovat
a odinstalovat je tusim take nijak snadno nejde.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka