iptables (ipchains) - objem prenesenych dat

Boruvka qwe na scnet.cz
Úterý Listopad 12 20:54:02 CET 2002

Zdravim,
    pro znalce jiste jednoducha vec. RedHat 7.3 + iptables.
Snazim se merit objem prenesenych dat - definuji nasledujici pravidlo, pricemz 1.2.3.4 je merena IP:
iptables -F datain
iptables -F dataout
iptables -N datain
iptables -N dataout
iptables -A datain
iptables -A dataout
iptables -I INPUT -s 1.2.3.4 -j datain
iptables -I OUTPUT -d 1.2.3.4 -j dataout

Uz jsem z toho mimo, ale pokud si necham vypsat iptables -L datain -v,
dostavam nesmyslne hodnoty - pokud stahnu napr. 3MB - vypise se Mi 22MB.
Nevypatral jsem zadny koeficient mezi skutecnou a uvadenou hodnotou.
Pokud jsem zkousel pravidla na RH7.1 + iptables, melo to stejny efekt - chybne hodnoty.

    Jak udelat, aby iptables ci ipchains pocitaly data spravne, kde mam chybu?
V archivu je plno odkazu, ale nenasel jsem to prave orechove.

    Dekuji Boruvka :)