poznamka: Winmodem vs. SoftModem (was Re: znovu PCI modem)

OldFrog oldfrog na volny.cz
Úterý Listopad 12 21:16:49 CET 2002

Matus fantomas Uhlar wrote:

>Jan Klugl <jklugl na pikebo.cz> wrote:
>-> Pokud vim, PCI modemy jsou 'soft' a 'win'. Jestli se pletu,
>-> opravte me, ale 'win' modemu chybi jen seriovy port, proste
>-> tezkou praci dela modem sam, zatimco 'soft' modem je jen
>-> nejaky hloupy prevodnik a tezkou praci dela procesor.
>
>-> Cili 'win' je IMHO lepsi nez 'soft'.
>
>Podla mojich informacii je to spravne ale mne napadlo este jedno vyuzitie
>soft modemov (winmodemy to asi nezvladnu): trasovanie telefonickeho
>pripojenia.
>
>Ak sa stane ze sa dva modemy pridlho dohovaraju, co tak zistit v akom poradi
> [...]

O to jsem se pokousel pevne nastavenou kofiguraci
modemu skrzeva AT prikazy a jejim ulozenim. Modem
se sice docela zrychlil, ale prodleva pred pripojenim
je stale stejna. Asi zalezi take na modemu druhe strany.

OldFrog.