LDAP - skupiny zamestnancu?

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Listopad 12 20:47:26 CET 2002

Dne Mon, Nov 11, 2002 at 09:49:11PM +0100, Václav Svátek napsal:
> Podarilo se mi zprovoznit LDAP adresar, ale bohuzel neumim udelat skupinu.
>
> Proste to, aby kdyz si uzivatel najde v outlooku skupinu "studenti", tak aby
> mohl napsat email vsem studentum.
>
> (chtel bych, aby skupina byla dynamicka, tj. aby se k jednotlivym lidem
> psalo ve ktere jsou skupine a ne aby se ke kazde skupine muselo psat jaci
> jsou v ni lide - ale neni to podminkou).
>
> Jak na to? Stacil by mi LDIF takove skupiny a jednoho jejiho clena.

Tohle funguje tak, ze se neco posle na adresu skupiny a na strane serveru se
to expanduje na jednotlive adresy. Protoze priohybat SMTP server aby to
delal je malinko pracne, resim to tak, ze se skriptem kazdou noc vygeneruje
z LDAPu /etc/postfix/ldap_groups, coz je celkem snazsi a hlavne to povazuji
za spolehlivejsi, protoze se nemuze stat nic horsiho, nez ze nebezi skupiny,
kdezto pri primem dorucovani pres LDAP muze take nejit cela posta.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pocitac se od televizniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.