znovu PCI modem

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Úterý Listopad 12 22:27:16 CET 2002

Dobry den,

Jaroslav Lukesh wrote:

>Neni pravda. mam ho na VELMI POMALEM stroji a generuje nulovou zatez. Navic
>pruchodnost dat je obdivuhodna (43kB/s download HTML stranek z microsoftu,
>25kB/s z redhatu. myslim kiloBAJT, ne kilobit).

Toto nemyslite vazne, vsak???

Aj ked zaklady co je do byte a kolko ma bitov uz na skolach asi neucia
len pre info:

1 Byte=8 bitov
Ak mam modem o rychlosti 56kbit dostanem z neho (ak zabudem na akukolvek
reziu
a prenasany balast) presne 56/8 teda 7 kB/s - ani o chlp viac... A to je
idealny pripad,
ktory v praxi nikdy nemoze nastat, lebo prenasame hlavicky paketov a
kopec dalsich
potrebnych drobnosti....
Ono nieco ine je vypis rychlosti z prehliadaca a nieco ine realny
prenos. Ak stahujete male
veci vznika obrovske skreslenie vdaka tomu, ze stiahnete malo dat za
maly cas
a on chudak z toho pise nejake hausnumera...
Skuste nieco vacsie stiahnut z ftp.redhat.com a tam sledovat aky je
rychly ;o))

Vlado
----
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799