OpenOffice

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Úterý Listopad 12 22:10:20 CET 2002

   From: OldFrog <oldfrog na volny.cz>
   Date: Tue, 12 Nov 2002 20:55:21 +0100

Zdravím,

   > Pro informaci - na cem, kolika pameti?

Sun Ultra 5 se UltraSPARC-IIi 360MHz, 128 MB se Sun Solaris 8, překládáno
pomocí Forte C++ update 2. Opravdu zábava :-)

No a to ještě nic není - jednou jsem se radoval, že mi build běží plných 11
hodin a pak jsem zjistil, že v projektu stlport je chyba, která způsobí, že
asi za deset minut dalšího buildu jeden program vytuhne a čeká. To jsem ale
zjistil za asi dalších pět hodin ;-) Jinak je to chyba #4596 v IssueZilla ;-)
--
Pavel Janík

I have decided to leave lkml because everybody else is doing it too.
                  -- Matthew Fredrickson in lkml