Problem s ntpdate - VYRESENO

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Úterý Listopad 12 22:37:25 CET 2002

On Tue, 12 Nov 2002, Jan Oppolzer wrote:

> Dobry den,
>
> dekuji za kopanec :). Je to v iptables, uplne jsem zapomnel pri
> sestavovani pravidel na synchronizaci casu (resp. na povoleni techto
> prichozich paketu).

Povoleni techto prichozich paketu? Ja do vaseho firewallu vubec nevidim,
ale nestacilo by nekde na zacatku:

iptables -A INPUT -m state --state ESTABLISHED,RELATED -j ACCEPT  ?

Ale mozna mate duvody, proc toto pravidlo nepouzivat. Teda pokud se dobre
pamatuji, tak VY jste synchronizoval proti nekomu, tedy jeho odpoved by
byla akceptovana vyse uvedenym pravidlem. Nebo se snad mylim?

Preji hezky den.

--zk