vypalovacka

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Středa Listopad 13 08:19:12 CET 2002

> Přeji dobrý den!
> Zvažuji zakoupení vypalovačky..
> Do užšího výběru jsem zařadil tyto
> BENQ 4012P
> CYBERDRIVE CW088-D
> LG GCE-8400B
> MS-8340 CDRW
> Mohl bych někoho poprosit jestli s nimi má nějakou zkušenost. A bývají
> vůbec problémy s rozchozením vypalovaček pod Linuxem.

Prectenim dotazu prodejci HW jsem dostal odpoved:"Jezismarja." :-) Tak
nevim, co na to rict. Pak jsem z nej teda dostal info, ze nejspolehlivejsi
dle jeho nikoliv presnych statistik jsou:
IDE: Plextor, TEAC, NEC, Toshiba.
SCSI: Plextor, Toshiba
Yamaha, jak IDE, tak SCSI, do stari 1 - 2 let, podle pouzivani (tohle muzu
potvrdit i z vlastni zkusenosti. Zadny Burn Proof vas nezachrani.)

Nicmene ja s tema vypalovackama skutecne zkusenosti nemam, doma mam Teac a v
praci jsem mel Plextor. Je klidne mozne, ze jsou to slusne kusy.

TNX