export import mailu z Outlook express 6 do netscapu

Petr Janda janda na mendelu.cz
Středa Listopad 13 08:41:57 CET 2002

On Tue, Nov 12, 2002 at 08:41:49PM +0100, OldFrog wrote:

> [...]

Nevim, co umi, nebo neumi Netscape importovat, ale mbox by to snad byt
mohl. Prikladam program oe2mbx. Bohuzel je to binara a uz nevim kde
jsem k nemu prisel (sf.net?). Mam pocit, ze navic nefungoval uplne na
100%.

--

Petr 'Prcek' Janda          janda'at'mendelu.cz

Software is like sex - it's better when it's free.