Počeštění aplikace Mozilla: jdeme do finále

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Listopad 13 09:46:06 CET 2002

V podstate mi nefungovaly DIV, SPAN, LAYER a jejich manipulace s nimi, at
uz staticka ci DHTML, totez se styly. Taky kod bezne kompatibilni pro MSIE4
a NN4, ktery bez problemu jede i v opere.

Bliz jsem to nezkoumal, mozillu nainstalovanou nemam, bylo to od kolegova
PC.

Asi reknu sefovi, at si na kod stranek sezene nekoho jineho, kdo bude
ochoten se parat s kodem stranky pro 5 browseru. Uz ted treba nas firemni
web jede jen s MSIE (jeho slova: nasi klienti i ti budouci nepouzivaji nic
jineho nez MS). Tedy funguje v nem vse jak ma ne ze by v jinych nejel. S
oblibou se na nej divam pres NN3 ci links - kdyz sef videl textoveho linkse
s firemnim webem tak mi vynadal co za zpatecnicke technologie pouzivam
(jezdil jsem s nim po webu kdyz jsem zachranoval data z disku pomoci
distribuce www.leka.net - chvalne se tam mrknete).

JL.

Odesílatel: OldFrog <oldfrog na volny.cz>
>A to je právě to: bez problémů. Mozilla má naprosto zmršený (tedy nejen)
>interpreter javascriptu, kdy není zpětně kompatibilní, ani s džívějšími
>standardy, ani s nestandardy (jako to má šikovně třeba opera).
MS IE jake verze, mozilla jake verze, Java Script ktere
verze, co konkretne nejde? Nebo si chcete jen zanadavat?
Ja ne :-).