znovu PCI modem

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Listopad 13 10:09:23 CET 2002

| Odesílatel: Vladimir Rengevic <vlado na grafon.sk>

Navic

| Toto nemyslite vazne, vsak???

Ale naprosto, dokonce mi to same ukazuje netstat i firewall :)

Tedy pravda, je to udaj pri paralelnim mirroru (12 vlaken stahuje
najednou).

Ono to je totiz tim, ze to jsou wokna a mam tam zatrzenou SW kompresi
(wokna pouzivaji standardne MS aka windows kompresi paketu) no a cisco jako
jediny modemovy bazmek umi prave tuhle velice ucinnou MS kompresi (ma ji
dokonce licensovanou).

Kdyby provider na druhe strane mel tucnaka, dosahne tak pulky. Je to dane
jenom tim MS algoritmem komprimace. Meli by ho uvolnit, nebo by se mel
najit nekdo kdo na ni koupi od MS neomezenou licenci a udela ji
open-source.

| Ak mam modem o rychlosti 56kbit dostanem z neho (ak zabudem na akukolvek
| reziu
| a prenasany balast) presne 56/8 teda 7 kB/s - ani o chlp viac... A to je

| Skuste nieco vacsie stiahnut z ftp.redhat.com a tam sledovat aky je
| rychly ;o))

Ano, jsem pripojen 48000bps a kdyz je tam binarka nebo obrazek, kůlesne to
na 5-6kB/s. Texty, HTML stranky a pod jsou mnohem rychlesji. Podle
rychlosti stahovani stranek lze poznat jaky je kdo HTML tvurce. Cim
rychlejsi, tim vic balastu tam ma.

JL.