informix && (LDAP || NIS)

Pavel Just just na ais.cz
Středa Listopad 13 10:55:35 CET 2002

Informix umí autorizaci podle NISu, ale pouze pokud je celá mašina
v NIS doméně. Jinými slovy, používá autorizaci z operačního systému.
Nemá vlastní. Proto, pokud rozchodíte přes pam LDAP, mělo by to chodit.
Já mám vyzkoušený NIS. Je ale pravda, že pokud použiju MD5 hesla,
Informix se s tím při přístupu přes síť nevyrovná.

Pavel Just

> Zdravim,
> nevite nekdo jak nakonfigurovat informix, aby se uzivatele
> neauthentizovali podle /etc/passwd, ale podle LDAPu, nebo NISu??
> Staci i nejaky odkaz, kde o tom neco najit.

Tato zpráva neobsahuje viry, protože nepoužívám MS Windows.