OT: Sietova karta pre AIX PS2

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Středa Listopad 13 12:40:28 CET 2002

Pekny den vospolok ;o)

mame tu RIP original PS 2, 90 MHz pentium. Bezi na nom unixovy
OS AIX aixps2 1 3.0 i386. Nainstaloval by som tam aj Linux,
ale je tam softwarovy RIP pre ovladanie osvitovej jednotky SCITEX a podla
vsetkych popisov je stavany prev na AIX...
No a problem je jednoduchy - je v nom 10Mbit sietova karta a potreboval by
som donho pichnut nejaku 100Mbit. Kedze je to ale skutocny standard - ani
jeden konektor nepripomina nic PC-ckove ;o) prosim nejakeho dobrodinca
co ma s niecim podobnym skusenost o radu ako na to. Teda ci nejaka
karta este je dostupna a hlavne ci tam bude nejaky driver k nej...

Je to IBM PS2 typ 9595 (povodne 486 DX50) upgradovany na P-90.
Na IBM som hladal, ale je tam len popis typu - nic viac :-(

Vopred vdaka!

Vlado
----
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799