RE: Počeštění aplikace Mozilla: jdeme do finále

franta na oksystem.cz franta na oksystem.cz
Středa Listopad 13 13:03:32 CET 2002

Musím říct, že se mi Mozilla moc líbí. Co oceňuji nejvíc je DOM Inspector,
JavaScript Debuger a další "maličkosti" které mi usnadňují práci při
vytváření/ladění HTML stránek. Tohle nemá ve standardní instalaci žádný jiný
prohlížeč. Mám možnost na Linuxu i ve Windows používat stejnej prohlížeč,
což u IE nebo Opery nejde. Mozilla je prací spousty nadšenců, kteří do ní
vkládají spoustu nápadů a času. Oceňuji to a těším se na další verze...

Petr F.

PS: Díky za češtinu :-)

-----Original Message-----
From: Jaroslav Lukesh [mailto:lukesh na k-net.cz]
Sent: Tuesday, November 12, 2002 9:46 PM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: Počeštění aplikace Mozilla: jdeme do finále

| Odesílatel: Radek Vybíral <kedar1 na centrum.cz>
| pro všechny příznivce aplikace Mozilla mám další porci dobrých zpráv.

| Doufám tedy, že dané počeštění bude sloužit všem uživatelům, kteří
| chtějí využívat i další alternativní programy a brání jim v tom
| nečeské ovládání.
|
| S pozdravem a přáním mnoho bez problémů nasurfovaných stránek

A to je právě to: bez problémů. Mozilla má naprosto zmršený (tedy nejen)
interpreter javascriptu, kdy není zpětně kompatibilní, ani s džívějšími
standardy, ani s nestandardy (jako to má šikovně třeba opera).

Takže Mozillu začnu považovat za alternativu v okamžiku, kdy stránka udělaná
pro msie v ní pojede - když už ne jako v msie, tak aspoň jako v opeře. Do té
doby je to v podstatě jen nepoužitelný pasquil (pardon, browser na úrovni
před 6 lety), byť sebelépe počeštěný. Na druhou stranu co by člověk chtěl v
těch 10MB, to už i Netscape 3.0 Gold měl víc (tedy mám takový pocit).

Nebo jsou už nějaké další novinky ohledně javascriptů a LAYER/SPAN/DIV tagů?

Zdraví JL.