informix && (LDAP || NIS)

Michal Boruvka Michal.Boruvka na uvn.cz
Středa Listopad 13 12:33:46 CET 2002

pam LDAP jsem sice rozchodil - user se normalne prihlasi, ale pri
pristupu k nejake databazi hleda informix uzivatele porad v /etc/passwd.
Takze rikate, ze kdyz rozchodim na te masine NIS, tak to informix
zkousne? Hlavne jsem taky nenasel nikde zadny navod, jestli se musi
informix nejak specialne konfigurovat, aby overoval uzivatele podle NIS?
Michal