Evolution 1.2.0 a cestina v emailech

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Středa Listopad 13 13:18:40 CET 2002

Pavel Benisek wrote:

> Emaily se standartne (diky bohu) odesilaji v iso8859-2 a ne v m$
> kodovani, proto tam nenajdete cp1250.
> Kdysi mi to sice dalo zabrat, nez jsem na to prisel, ale je to dobre :o))
> Evolution mi jede v poradku i ve verzi 1.0.8, ale kvuli vybornemu
> threadovani pouzivam mozilla mail.

je nieco nedobre na threadovani v evolution? v podstate sa pytam lebo
som skusal obe a momentalny stav na mozille sa mi zda skor kompromisom
ako feature. zaujimaju ma argumenty za aj proti. Co sa mna tyka tak
mozem uviest iba ze najvacsi problem je pre mna v mozille ze kazdy ucet
musi mat servery a svoj vlastny sent a folder set. to mi dost
nevyhovuje. Tiez mi chybaju vfolders. Evolution ma zas trochu morbidny
pristup k ukladaniu metadat k danemu mboxu.

dz

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com