Problem s proftpd

Milan KUNDRAT mkundrat na penguin.cz
Středa Listopad 13 14:14:57 CET 2002

On Wednesday 13 November 2002 11:49, si napisal:

> Zrovna o tom jde diskuze v jinem threadu, pomuze zrejme mount --bind
> (vice viz man mount)
S mount --bind je ten problem, ze ho musim mountnut az po tom co mountnem -
nespravi refresh adresara. A to by som musel stale mountovat a umountovat.
No a ja som to chcel tak, aby sa ten adresar zobrazil vo vsetkych homovskych
(pripadne uplne vo vsetkych) adresaroch. Pri vela uzivateloch to je uplne
nekorektne riesenie.

> ShowDotFiles Off
Ano je to tam, vraj uz zastarala vola,  a skusal som to s gftp aj s mc a
obaja mi vypisuju dot files :-(

--
Milan KUNDRAT
email: mkundrat na penguin.cz