Doom

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Středa Listopad 13 15:10:59 CET 2002

Dne středa 13 listopad 2002 14:28 jste napsal(a):
> Von taky někdo ještě hraje hry? Zbytečná ztráta času, doktore!
> Nechcete se naučit místo toho raději hrát na klavír?
>
> :-)
>
> JL.

Už jsem za tím neseděl anad 2 roky, kdysi ve woknech Doom95 prostředí...
Ale musím napsat, že je to JEDINÁ hra, kterou hodlám ještě někdy hrát, fakt:-)
A proto bych rád se zvukem..... a ne ve woknech, kde to jede bez sebemenších
potíží.
Ve vmware ale už cuká zvuk(jede!!!), a je na PÍČU grafika, což též neumím
rozchodit- okno malé, pabarvy, rozbité, prostě na PÍČU se nestydím napsat:-)

--
Daktari
Linux Debian

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      Tel/fax 00420461618355
57001 Litomyšl                           Mobil: 00420604231785
Czech Republic                               ICQ: 38405650

     Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.