Alsa mlci...

Houmles h na n.cz
Středa Listopad 13 15:26:26 CET 2002

caj,
prave ze master tam vubec neni a amixer mi na cokoli s masterem reaguje
stylem:
bible:/usr/src/alsa-driver-0.9.0rc2# amixer set "Master d" unmute
amixer: Unable to find simple control 'Master d',0

bible:/usr/src/alsa-driver-0.9.0rc2# amixer set "Master" unmute
amixer: Unable to find simple control 'Master',0

 :-( to uz jsem si stihnul vsimnout, a je mito dost zahadou. zrovna tak je
mi zahadou, ze mam modul snd-mixer-oss ale nemam snd-mixer a pri lsmod je
u vetsiny modulu hodnota Used by = 0 :-( (viz muj predchozi mail s
vypisem). log zaryte mlci, takze soudim ze modul slape jak ma.

:wq
 Houmles, h na n.cz, sherlock na inway.cz

lsd fbi cia drugs mafia weapons guns pedophilia fuck - hi Echolon!