Doom

Robo Cernansky roboce na yahoo.com
Středa Listopad 13 15:43:12 CET 2002

On Wed, 13 Nov 2002 13:02:10 +0100 "MUDr. Vítězslav Podivínský" <daktari.podivinsky na unet.cz> wrote:

MVP> Promiňte OT dotaz, týká se DOOMu:
MVP> Jak spustím llxdoom - jde mi zvuk BEZ hudby( jde střílení a podobné),
MVP> nejede hudba.
[...]
MVP> podobně. Co je třeba kde nastavit, aby šla jak hudba,, tak zvuky
MVP> zbraní a podobně? Děkuji za odpověď.

Musi nabehnut zvukovy a hudobny server. Tusim sa volaju sndsrv a mussrv.
Asi Ti z nejakeho dovodu nenabehne prave ten mussrv. Ked startuje llxdoom
tak vypisuje na kozolu kadejake hlasky. Medzi nimi hladaj nieco o starte
mussrv - mal by vypisat nejaku chybovu hlasku.

Este moze byt, ze mas ztisenu hlasitost FM synth na nulu. Hudba by totiz
mala ist prave cez FM synth. Alebo Ti mozno FM synth vobec nefunguje. Hraju
Ti .mid subory? Skus 'playmidi nieco.mid'.

Robo

--
Robo Cernansky
E-mail: roboce na yahoo.com