SquirrelMail ??

Bc. Radek Krejča radek na ceskedomeny.cz
Středa Listopad 13 15:57:43 CET 2002

DD,

  tak jsem tady delal chytraka a uz jsem na tom stejne. Mam aktualni
  verzi SM a chodi to znacne podobne, jako u dotazu. Mam courier imap,
  chodi bajecne, ovsem kdyz zalozim novou domenu a hodlam si vybrat
  postu pres webmail, tak me to vykopne.
  IMAP jede, dostanu se na nej bez problemu. A nyni bombonek, pokud si
  vyberu postu IMAPem, tak webmail jede jako vino. Nevim, uz se tu s
  tim matlam cely den a nic.
  Marne hledam neco v logach, nejak nevim, kde by to asi bylo, nikde
  ani hlaska, kam se ten courier loguje? Prosel jsem vse ve var/log a
  nic.
  Jinak SM mam typ serveru courier.
  Nevite, co s tim? Muze byt samozrejme i chyba v IMAPu, ale zarazi
  me, ze vybrat jde posta vzdy.

--
S pozdravem,
 Bc. Radek Krejča