HP Omnibook xt6200

Petr Vanicek vanicekp na utia.cas.cz
Středa Listopad 13 15:18:46 CET 2002

Dobry den,

Mam novy HP Omnibook xt6200, je to celkem prima stroj, ale ma to maly
hacek, nefunguje mi monitor napeti baterie (apmd). Nainstalovan mam
zatim "cisty RedHat 8.0".

Chova se to tak, ze to trvale at je notebook v siti nebo ne pise:
AC- on line, no system batery

Ma nekdo nejaky napad?

--

                                          Ing. Petr Vanicek

|                                UTIA AV CR                   |
|tel.:  26605 2233               Pod vodarenskou vezi 4       |
|       26605 2364               182 08 Praha 8               |
|fax.:  2868 90 299                                           |
|Email: vanicekp na utia.cas.cz                                  |