video streaming

marek cervenka cer20um na axpsu.fpf.slu.cz
Středa Listopad 13 17:26:38 CET 2002

> pokud se tu najde nekdo kdo ma prehled ve video kodecich a streamovani
> videa, tak bych se chtel zeptat na tyto veci:
>
> jake existuji oss video kodeky vhodne pro streamovani po siti?
> existuje nejaky oss program, ktery dokaze vzit vystup web kamery a
> odstreamovat? (rozliseni 320x240, stream by se mel vlezt aspon do 64kbs)
> (google mne nic vhodneho nevygoogloval)

jeste doplnim ze kamerka vyuziva video4linux rozhrani

napadla mne jeste takova silenost s mplayerem+mencoderem
jdu se podivat jestli vystup z mencoderu jde nejak rourovat

Marek Cervenka
Centrum Vypocetni Techniky
CVT - http://cvt.fpf.slu.cz
FPF SLU OPAVA - http://www.fpf.slu.cz