Počeštění aplikace Mozilla: jdeme do finále

Pavel švarc stefan.samecek na volny.cz
Středa Listopad 13 17:52:54 CET 2002

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> Tak jestli toto menu ma byt cool, tak teda potes koste... Vzdyt to mizi
> pri kazdem blbem pohnuti mysi (a to i kdyz jsem nad 'menu') a co vice,
> menu odskakuje (zleva doprava cim dal vice)...
no to já neřešil, já jenom přidal ty slíbené tři řádky a jeden upravil, pro
zprovoznění v Mozille. Mizí to, ano vím proč, ale to už by nebylo na tři
řádky a hlavně předpokládám to nedělá jen v Mozille, je to dáno konstrukcí
toho menu.
Odskakování nepozoruji Mozilla 1.0.1rh8

Stefan

PS: Nejsem ani autor ani mě tohle menu nenadchlo k použití myslím že jsou na
světě použitelnější kousky, ale po pár úpravách by nebylo zase tak špatné
:O))