znovu PCI modem

Martin Bodlák bodlak na email.cz
Středa Listopad 13 22:03:29 CET 2002

On Wed, 13 Nov 2002, Martin Kebert wrote:

> V tom pripade navrhuji, abyste si chvilku pockal nez si neco takoveho
> koupite. Zrovna v pripade softmodemu (nebo winmodemu chcete-li) se Vam to
> muze seredne vymstit.

Ne kdyz vite, co kupujete.

> P.S.: Uz tady slysim jak nekdo bude pokrikovat jak mu ten soft|winmodem
> krasne slape :-)

Mi ten DeskPorte Internal/L ci jak se jmenuje slape perfektne.
Ono neni dobre za hodnotici kriterium brat jenom cenu, ale i funkcnost.
Nez jsem ten interni modem koupil, overil jsem si, ze pro nej existuje
ovladac pro Linux... a jsem spokojeny.

> V tom pripade bych mu nabidl skvely win|softmodem za ktery
> se stydi i vyrobce (zkratka se k nemu vubec nehlasi) pro nehoz jedine
> ovladace (stare a chybove) jsou na CDcku dodavane k nemu. A jeste jenom pro
> Win9x. Ale byl levnej :-)

No kdyz to budete brat jenom podle ceny...
MB

--
Martin Bodlak, Ostrava, Czech Republic
http://bodlak.hyperlink.cz, bodlak na email.cz