CS - Servis24 Internetbanking

jozka na razdva.cz jozka na razdva.cz
Čtvrtek Listopad 14 08:29:59 CET 2002

Ahojky

Demo funguje ve vsem, s ostrou verzi je to jinak.

Uz ve smlouve jsou pozadovany wydle95-XP a MSIE5 a dal.
Moje zkusenosti jsou, ze v praci to na MSIE5 funguje perfektne,
Opera 7b1 hlasi, ze ma vypnuty Javascript (blbost), Mozilla 0.9.6
hlasi spatny prohlizec, Opera 6.03 nacita uvodni stranku a
nacita a nacita...a nic. Vse pod W2000. Doma Suse 8.1 Opera 6.10
hlasi vypnuty Javascript (blbost) a Mozillu 1.0.1 jsem nezkousel.
Vyzkousim.

Ale jak jsem byl po shlednuti dema spokojen, tak jsem zase zpet
na zemi (MSIE only).

Jozka
-----
Doporučujeme:
Velké slevy na mobily, meziměsto, místní a mezinárodní volání z Vaší pevné linky.
Více informací najdete na www.linka1055.cz .