PoÄ?e?tÄ?n?­ aplikac e Mozilla : jdeme do fin??le (fwd) (fwd)

David Lukaštík david.lukastik na svkuh.cz
Čtvrtek Listopad 14 09:10:17 CET 2002

On Čt, 2002-11-14 at 09:01, Petr Hrbek wrote:

> Jsem profik a mam presne opacny problem: Mozilla (a vsechny Gecko-based
> prohlizece) delaji presne to, co chci, i temer presne to, co rika
> specifikace HTML. Jen pro MSIE libovolne verze musim kod upravovat,
> prevazne na ukor jeho kvality a velikosti.

Nejsem sice profik ve vytvareni webu, ale plne souhlasim. Delame firemni
intranet a pokud vytvarim kod s CSS1, CSS2 a XHTML1.1, pak ma IE
naprosto neskutecne problemy. Oproti Mozille nezvlada obrovske mnozstvi
CSS1 a CSS2. No a pak to doladovat pro IE je neco neskutecneho, dvoj az
trojnasobek casu.

Ale to uz jsme od Linuxu asi dost daleko. :o))

S pozdravem,

Davadu