Doom - VYRESENO

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Čtvrtek Listopad 14 12:45:16 CET 2002

Dne středa 13 listopad 2002 22:05 jste napsal(a):
> Takze "playmidi neco.mid" nejede, hlasi "open /dev/sequencer: No such
> device".
> Nicmene "prboom" jsme jiz rozchodil i se zvukem. Chyba byla v tom, ze
> hledal
> soubor /etc/timidity.cfg. Nevim, zdali prboom k prehravani uziva
> timidity, nicmene
> uz hraje hudba i zneji zvuky. Nadhera. Panu doktorovi :)

A proč ten smajlík, do slovo doktor je snad k smíchu?

doporucuji,
> protoze ani
> nepotrebuje rozchodit midi, staci /dev/dsp a jede to.

Přizám se k poklesku: Po spuštění prboom v mém Debianu tam-mimo jiné- mám
toto:
-........
I_InitSound:  configured audio device with 1024 samples/slice
I_InitSound: sound module ready
S_Init: Setting up sound.
S_Init: default sfx volume 8
-........
I_UpdateVideoMode: 640x480 (fullscreen)
Couldn't set 640x480 video mode [X11 driver not configured with OpenGL]
I_ShutdownMusic: removing /tmp/prboom-music-5cEvmx
I_ShutdownSound:

- zde odchod na párek.
No, nejsem guru, ale pochopil jsem, že někde musím nějak nakonfigurovat
openGL: nikdy jsem to zatím nepotřeboval a tudíž nedělal: můžete mi s tím
někdo pomoci, kde a jak?
Děkuji Vám.

--
Daktari
Linux Debian

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      Tel/fax 00420461618355
57001 Litomyšl                           Mobil: 00420604231785
Czech Republic                               ICQ: 38405650

     Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.