OT encoding - WAS FW: Mravenec a kobylka ...

Antala Mario Mario.Antala na swh.sk
Čtvrtek Listopad 14 13:14:05 CET 2002

> Pretoze to u inych zatial nebol problem, pane!

to este nie je duovod ;-) btw.: ja netvrdim, ze je to problem, len to
kedysi patrilo ku inetenetovej (mailovej) etike a myslim si, ze to bolo
celkom rozumne. skuste porozmyslat preco.

> Mozete vysvetlit? Doporucoval bysom vam zdrzanlivost vo vyrazoch:-(

sorry, nechapem. urazilo vas to?
ak ano, ospravedlnujem sa, mal to byt len joke ;-)
narazal som na prispevky, ktore vrcholily vasou ponukou na sluzby
v oblasti patologie. aspon som mal dojem, ze to slo od vas.
ak nie, ospravedlnujem sa druhy krat ;-)

 goro

btw.: navrhujem ostatnu komunikaciu (ak este nieco mate, ja uz nie;-)
presmerovat
na sukromny email.