Fwd: FW: Mravenec a kobylka ...

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Čtvrtek Listopad 14 13:32:50 CET 2002

Dne čtvrtek 14 listopad 2002 13:00 jste napsal(a):

> Pokud se vám to tak líbí, tak to dokládá
>
> a) jste přesvědčený rasista
> b) naprosto neznáte základní historická fakta
> c) neumíte s těmito historickými fakty pracovat
> d) množtví dalších možností, které jsou však víceméně kombinací výše
> vyjmenovaných

Vy jste to vubec nepochopil a delate ze mne nejakeho hajzla. No chce se mi
napsat: Podle sebe soudim tebe:-(
Jo a navic v tom hledate neco, co tam nebylo, neni a nikdy ani nebude!

> Když jsem byl malý, tak jsem měl doma úžasnou knížečku, v níž shodou
> okolností také vystupuje hmyz. Ta knížka se jmenuje "Cvrček a mravenci"
> Myslím, že (pokud už není pozdě) takovou literaturu velmi potřebujete.
>
> Je hezké, být "fachnidiot", ale přecejen by asi neškodilo více humanitního
> vzdělání...

Vam vice gramaticky a jazykovych znalosti:-(

> Zkoušel jste někdy číst poesii?

Moc ne se priznam, ale leccos jsem precetl, coz ale Vam dokladat nehodlam

> S přáním mnoha dobrých věcí

Tez bych Vam rad popral, jde-li to jeste...

> Martin Šanda

Polopatisticke vysvetleni nema smysl, kdyz neumite vcitit do problemu, Zde
prosim pekne nejde o hmyz a muj vztah k nemu, potazmo k druhym, ale jde o to,
jak svet nekdy s demokracii funguje a jestli je to dobre.
Myslim ale, ze uz ted vidim, jakouze jsem to ja nerozumny chlapec udelal
chybu.
Omlouvam se Vam urlocitnym, neumicim vciteni se, nebo jak bych to mel nazvat,
ze jsem Vas zatizil nad Vase myslenkove moznosti a ze jsem ve Vas zasel
nejaky osten osobniho charakteru, ktery jste v tom hledat nemeli.

Vite, ono z toho melo vyplynout, ze ani to, ze se o sebe a tim potazmo o druhe
budete dobre starat svou praci neznamena, ze to splolecnost oceni a dokonce
ze se to v soucasnem svete muze dokonce otocit proti Vam samym. To je prave
na tom to smutne.
A kdyz jsen napsal ten svuj uvodnik, myslel jsem tim, ze se mi libi, JAK je to
po stramce jazykove a stylisticke pekne podano jako moderni bajka, za niz by
se ani Ezop nemusel stydet;-(

--
Daktari
Linux Debian

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      Tel/fax 00420461618355
57001 Litomyšl                           Mobil: 00420604231785
Czech Republic                               ICQ: 38405650

     Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.