Apache + PHP na Suse 7.1

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Čtvrtek Listopad 14 14:09:36 CET 2002

Dobry den.
Mame tu Suse 7.1, kde je jen minimum nainstalovanych baliku, tak aby jelo
to, co potrebujeme. Bezi na tom nejaky system pro vyrobu, takze tam toho moc
neni. Ale ten vyrobni system pro reporty pouziva Apache, ktery bezi na portu
81. (Port 80 je obsazen nejakou jinou aplikaci) Apache je nainstalovan z
baliku, ale nefunguje tam php. Admin mi rekl, ze mu mam napsat, co tam chci
nainstalovat a on to udela. Predpokladal jsem, ze mod_php by mohl stacit.
Nainstalovali jsme mod_php4.rpm, ale pokud si vyzadam pres Apache nejaky php
soubor (.php, .php3, .php4) tak se obsah php nezpracuje, ale zobrazi mi
zdrojak na strance. Co potrebuju k tomu, aby mi fungovalo PHP? Posilam
konfiguracni soubor Apache, treba nekdo poradite. Hmm, musel jsem to
zipnout, nezabalene to neproslo kvuli velikosti.

Diky

TNX