ISDN na linuxu - balicek euroISDN na Sprint

bl bl na mavipet.sk
Čtvrtek Listopad 14 14:11:43 CET 2002

>   BINGO!  Díky za nakopnutí. Tyto features znám, ale u toho noteooku
> mne to nějak nedošlo... Byl tam sice 16550, ale nejspíš ta verze,
> která nemá cache a to byl ten problém.

no skor tam bol 16450 co je vlastne ten stari intel od ineho vyrobcu a
lahko sa to da prehliadnut ;)

P.S. no moj veeeeelmy stari notebook (386SX 4Mb RAM) ma 16550.

>   Díky, není nad to se jednou za čas pořádně ztrapnit :-)

Nase chybi nas chrania pred nasim povysenectvom.

--
tak dobry videohry jako je telnet na sunovskej server,
to jinde neuvidis

ZZZZ
  Z zzzz
 Z    z