nfsd: non-standard errno: -12

Mošnička Roman RMosnicka na cpoj.cz
Čtvrtek Listopad 14 14:13:15 CET 2002

Dobry den,
mam server, ze ktereho pres nfs sdilim data pro 12 linux serveru. Na jednom z tech serveru mi bezi intranetova aplikace, ktera cte txt soubory z tohoto sdileneho svazku.
Jedna se o aplikaci, ktera provadi import techto txt souboru do databaze. Obcas se mi stane, ze se ve smycce pro import najaky soubor neprecte - (je to psane ve 4GL
- neprovede se IMPORT BUFFER )
Kdyz se tento soubor v zapeti pokusim naimportovat znovu, tak import probehne = soubor se nacte.
Na serveru kde data sdilim mi jadro cas od casu zahlasi chybu nfsd: non-standard errno: -12 a casy techto hlasek se napadne shoduji s casem, kdy se provadel
import, takze bych to tipnul na problem nekde kolem nfsd.
Na strane nfs serveru je RH 7.2, posledni nfs-utils z RHN, na strane klienta je RH 7.1

Nemate nekdo tuseni co by to mohlo byt za chybovou hlasku ? Pripadne, kde bych mohl hledat problem ?

Predem dekuji za pripadnou pomoc
S pozdravem Roman Mosnicka