OT encoding - WAS FW: Mravenec a kobylka ...

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Čtvrtek Listopad 14 15:00:13 CET 2002

Dne čtvrtek 14 listopad 2002 14:50 jste napsal(a):

> Nepoznam presne normu ale nemalo by byt v hlavicke mailu uvedene aj
> kodovanie? Vo vasich mailoch je len Content-transfer: text/plain, ci to
> poslete v ISO 8859-2 alebo UTF 8. Ako ma potom ten klient zistit v akom
> kodovani je dany mail?

Tak tohle jsem prošel a nevím, JAK bych to měl nastavit tak, abych tím tohle
splnil. Tedy kde a jak do kmailu sáhnout, abych měl v hlavičce e-mailu typ
kódování. Poraďte!

--
Daktari
Linux Debian

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      Tel/fax 00420461618355
57001 Litomyšl                           Mobil: 00420604231785
Czech Republic                               ICQ: 38405650

     Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.