COMERCE: Linuxove PDA - YOPY

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Listopad 14 16:43:01 CET 2002

On 14/11/2002, Jarda Mikulík wrote:

> PS: Na Yopy se mi nelibi jedna vec. Ma udajne ocesany USB a proto na
> nem nefunguji bezna zarizeni.

Mel jsem zato, ze u PDA je bezne, ze mohou fungovat pouze jako USB
"klient" (to asi nebude uplne spravna terminologie, ale snad mi bude
porozumeno :) - zkratka, ze k nim nelze pripojit treba USB harddisk.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka