Starsi HW

Jiri Brozovsky jiri.brozovsky na vsb.cz
Čtvrtek Listopad 14 17:02:38 CET 2002

> Hezky den vsem,
Dobry den

> jiz delsi dobu jsem neprovozoval Linux na slabsich masinkach a v
> soucasne dobe mam moznost "vyhodne" ziskat sestavu P200MMX/64 MB RAM.
> Chtel bych na tom provozovat Slackware s Windows Makerem. Myslite, ze
> prace na teto konfiguraci bude unosna? Nejedna se mi o spickovy vykon
> a bleskove reakce, ale ciste o funkcnost. Ma nekdo zkusenosti s
> takovou sestavou?

donedavna jsme mel neco podobne (P150, 80MB RAM, slackware, fvwm),
a na rychlost jsem si nestezoval, ale zalezi hlavne na aplikacich,
pro OpenOffice to neni uplne ono (mooc pomalu startuje, dost swapuje),
takove veci jako vim/gvim, Netscape, links, mutt, octave,
TeX apod v pohode, mozilla (>= 1.0)  je malicko pomalejsi, ale dle meho
nazoru je to unosne, gimp nevim (moc nepouzivam, ale jednoduche veci
bzlz docela rychle),
prehravani mp3 apod taky v pohode (mpg123, xmms)

jedine snad, ze graficky links neprijemne pomalu prekresluje,
coz je na pomale masine vic videt (ne, ze by se to nedalo prezit)

takze si myslim, ze spatne to byt nemusi (unosne je to urcite),
ovsem pokud prechazite z 2GHz, tak to muze byt trochu sok ;-)

J. B.

Ing. Jiří Brožovský
Katedra stavební mechaniky
Fakulta stavební