znovu PCI modem snad naposled

Ctirad Fertr phanatic na volny
Čtvrtek Listopad 14 21:54:56 CET 2002

> Podobny nezmysel chodi aj od tohoto cloveka. Tiez je pripojeny cez news.

V mem pripade je ta dresa zmrsena zcela zamerne. Nestojim o to, aby si me
roboti spamovacu pridavali do svoji databaze a kazdy clovek, co by mi chtel
odepsat na email je myslim natolik inteligentni aby tu adresu manualne
upravil do korektni formy.

Spis me ale irituje, ze zpravy od cloveka "Peter Surda" mi chodi jako
priloha prazdneho mailu. Co je zas tohle za vymysl ?

Ctirad