sendmail a root

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Listopad 15 06:58:42 CET 2002

On Thu, 14 Nov 2002, Stanislav Mařík wrote:

> Když jsem přejmenoval /etc/mail/submit* tak restart hlásí chybu:
>
> Ukončuji sendmail:
> OK
> Ukončuji sm-client:
> OK
> Startuji sendmail: make: **** No rule to make target ´submit.cf´, needed the
> ´all´. stop           OK
> Startuji sm-client: /etc/mail/submit.cf: line 0: cannot open: No such file
> or directory.                  SELHALO
>
> Tady tomu nerozumím.

No jak jsem psal - ja toho demona nespoustim, pouzivam sendmail jen pro
odesilani, cili sendmail mi v systemu nebezi a jen obcas se pouzije napr.
zpusobem : cat $MAILFILE | /usr/sbin/sendmail -t  nebo jej pouzije prikaz
mail . Jestli hodlate mit v systemu demona spusteneho, pak by jste ten
submit asi mel nechat na miste. V takovem priapade dojde pri odeslani k
tomu ze to sendmail strci do te fronty a hlavni bezici demon by to z ni
mel vybrat a poslat a jestli to nedela bude asi treba hledat v jeho
nastaveni.

> Pomocí redhat-config-services jsem nastavil aby se sendmail spouštěl po
> startu, ale jak nastavit aby doručoval i lokálně?

Kdysi se psaly lokalni domeny do sendmail.cw ted je to snad v
local-host-names - tam by jste mel napsat lokalni domeny pro ktere ma byt
cilem on sam.