RE: Počeštění aplikace Mozilla: jde me do finále

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pátek Listopad 15 08:42:52 CET 2002

> Hold
> Delat
>
> Tak to proste delate blbe.
> Ja delam web na Mozille, kvuli IE opravim par detailu a muzu jit na pivo.

Jo, to je klidne mozne. Ale jakozto amater si to muzu dovolit. Udělám web
pro IE a jdu na pivo. Pravděpodobnost, ze ke me pujde nekdo s Mozillou je
nizka. Apropos, dival se nekdo na me stranky Mozillou, jestli jsou funkcni?
Uz nekolik lidi mi napsalo, ze to delam blbe. Treba resime pitomosti a az
tak blbe to nedelam.

TNX

http://www.tnx.cz/