sendmail a root

Jaroslav Honsa honsa na pleione.asu.cas.cz
Pátek Listopad 15 09:39:56 CET 2002

On Thu, Nov 14, 2002 at 09:29:18PM +0100, Miloslav Trmac wrote:
> Na RHL 8.0 je *i v tomto pripade* (tj. zadna pripojeni na port 25)
> potreba bezici demon.

Dobry den,

tohle jste nekde precetl nebo zjistil nahodou? Ja se s tim trapim uz
dost dlouho a myslel jsem, ze je to v konfiguraci (submit.cf). Drive
jsem sendmail nemel spusteny jako daemon.
Mimochodem, nekdo navrhoval zlikvidovat submit.cf, ale to asi nebude to
prave, tim take zlikvidujete novou konfiguraci a jede se podle nejakeho
defaultu. Ja bych prece jen radsi znal duvody techto zmen a jak to
prizpusobit korektne, ale jeste jsem popis nikde nenasel.
Mozna nekdo lepe informovany... Staci URL.
Dik.
Zdravi Jaroslav Honsa.