Starsi HW

Yeti yeti.ssm na NOSPAM.atlas.cz
Pátek Listopad 15 09:15:33 CET 2002

rene.seifert na email.cz wrote:

> jiz delsi dobu jsem neprovozoval Linux na slabsich masinkach a v soucasne dobe mam moznost "vyhodne" ziskat sestavu P200MMX/64 MB RAM. Chtel bych na tom provozovat Slackware s Windows Makerem. Myslite, ze prace na teto konfiguraci bude unosna? Nejedna se mi o spickovy vykon a bleskove reakce, ale ciste o funkcnost. Ma nekdo zkusenosti s takovou sestavou?

Uplne v pohode. Provozoval jsem Slackware 8.0 na P150/32MB RAM dokonce s
KDE2. No moc fofr to teda nebyl ;) Ale *dalo* se to prezit. Pak jsem na
to stejnem stroji zkusil Slack 8.1 s KDE3, ale to uz bylo *ponekud* moc
pomale... Ted tam beham s Fluxboxem a nemuzu si stezovat.

Yeti
--
"Linux is friendly to user who deserves it."

Registered Linux user #270217