OT encoding - WAS FW: Mravenec a kobylka ...

Dusan Malik malik na education.gov.sk
Pátek Listopad 15 10:16:50 CET 2002

At 16:11 14. 11. 2002 +0100, you wrote:

>Nebude to tim, ze tohle je ceska konference a v us-ascii nektere znaky
>(treba zrovinka ceske/slovenske) chybi? :)

>Prosiiiiim :)
>
>         Jarda

Jenomze ja jsem prihlasen do konference linux-ascii. To je sice stejna
konference, ale maily by meli chodit pouze v asciit. Teda ne ve forme
"cinskych" znaku.
Mam dojem, ze listserver neumi nektere kodovani zmenit na ascii znaky,
anebo je jeste jedna moznost, ze pri reply, anebo forwardu, samotny klient
provede prekodovani puvodniho textu do jine znakove sady a jaksi mozna blbe,
  ze si pak listserver s tim neporadi (dalsi moznost je, ze placam blbosti
:(((  )

S pozdravem

Malikl