hromadne prejmenovani a prekopirovani souboru

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pátek Listopad 15 14:58:38 CET 2002

On Fri, Nov 15, 2002 at 02:08:43PM +0100, Jiří Chomát wrote:

> Mam v adresari
> 	~/neco/data
>
> 	podadresare
>
> 	~/neco/data/text1
> 	~/neco/data/text2
> 	...... atd az do cca 50ti podadresaru.
>
> V kazdem jsou textove soubory, cca 100.
> Ve vsech podadresarich jsou soubory stejne pojmenovane !
>
> Potreboval bych je prejmenova "jmenoadresare+puvodni_jmeno_souboru" a
> prekopirovat do korenoveho adresare, nebo kamkoliv jinam.

Třeba

cd ~neco/data
for d in *; do
  pushd $d > /dev/null
  for f in *; do cp $f /target/$d+$f; done
  popd > /dev/null
done

nebo

cd ~neco/data
for f in */*; do
  cp $f /target/`echo $f | sed -e 's_/_+_'`
done

Berte to jen jako myšlenku, pokud tak struktura není tak jednoduchá
nebo se tam vyskytují kromě adresářů další soubory, bude to potřeba
upravit. Taky to určitě nebude fungovat, pokud se ve jménech adresářů
nebo souborů budou vyskytovat mezery. A taky tam mám určitě nějaké
překlepy. :-)

                                                      Michal Kubeček