Počeštění aplikace Mozilla: jde me do finále

Bronislav Klapuch bk na net2001.cz
Pátek Listopad 15 21:19:39 CET 2002

Zminena adresa byla vybrana jako priklad na dokresleni meho nazoru, a nebylo
mym zamerem kritizovat konkretniho webmastera (i kdyz jsem to zrejme
udelal), ale trvam na svem.
Zkuste si napriklad zjistit volna mista, stahnout formular, nebo napsat
webmasterovi. Ty obrazky, co o nich pisete jsou v IE videt dobre. Konqueror
narozdil od Mozilly zvlada kodovani cestiny a javaskriptove efekty v levem
framu.