apache2 a php

Michael Kojdl kojdl na exact.cz
Sobota Listopad 16 20:27:56 CET 2002

Nejsem si jist ze v php4 funguje spravne fce IsSet zkuste to nahradit
<?php

if (StrLen($PHP_AUTH_USER)==0):
            Header("HTTP/1.0 401 Unauthorized");
            Header("WWW-Authenticate: Basic realm=\"Chraneny rezim - Zadej ....");
		Die('Potreba loginu a hesla:-)))');
else:
	if (($PHP_AUTH_USER!='nejakyjmeno') AND ($PHP_AUTH_PASS!='nejakyheslo'))
			Die('Spatej login nebo heslo');
endif;

// Kod skriptu s opravnenim

?>

-=MK=-

-----Original Message-----
From: Jan Coufal [mailto:jancoufal na volny.cz]
Sent: Saturday, November 16, 2002 7:35 PM
To: linux na linux.cz
Subject: apache2 a php

Dobrý den
Přešel sem na RH8 a mám problém s php, už jsem zjistil že musím "<?"
nahradit tímto "<?php". Jelikož používám php k přístupu k mysql (zde si
vedu učetnictví, faktury, atd..) tak mám index.php který je zabezpečen
proti náhodnému vstupu neoprávněných osob a to pomocí header:

<?php
// Kontrola vstupu v proměnné
if (!IsSet($PHP_AUTH_USER))
{
     //pihlašovací formulář
            Header("HTTP/1.0 401 Unauthorized");
            Header("WWW-Authenticate: Basic realm=\"Chraneny rezim - Zadej
jmeno a heslo.\"");
            echo "Neoprávněný přístup";
            exit;
}
// pokud uživatel vyplnil formulář pokračujeme ověřením dat v databázi....

potřeboval bych pomoc proč ten přihlašovací formulář stále hlásí
"autentifikace selhala, chcete to skoušet znova?"
Podle mě to vypadá že ačkoliv vyplním ten formulář, tak stejně nedojde ke
splnění podmínky "!IsSet($PHP_AUTH_USER)", ale ve všech předchozích verzích
apache to bezproblému fungovalo.
Jan Coufal