Evolution 1.2.0 a mazani posty na serveru

Dalibor Straka dast na 94bt-78.eridan.cz
Sobota Listopad 16 20:50:05 CET 2002

On Thu, Nov 14, 2002 at 10:32:39AM +0100, Jiří Chomát wrote:
> Ja blb nenapsal ze to chci na POP3 ucet...

Nastavis limit na jedna :-) a nic se nestahne. Ve vypisu je videt
velikost jednotlivych zprav.

fetchmail --username Petrik --keep --auth password \
--protocol pop3 --limit 1 pop3.seznam.cz
Zepta se na heslo a je vystarano. Zautomatizovat zadavani hesla muzes
pomoci souboru .fetchmailrc
%poll pop3.seznam.cz with proto POP3
%       user 'Petrik' there with password 'sineP' is dast here\
%       keep options limit 1 fetchall warnings 3600
Nyni muzes napsat
fetchmail
a vse jede samo :-). Pro zjisteni velikosti vsech zprav (cele posty)
fetchmail --check

Muzes propojit fetchmail + (procmail +) VFolder Evolution :o)
Fetchmail se nastartuje jako daemon (v konfiguraku pribude akorat jedna
radka "set daemon 900"). Pripadny procmail postu spravne rozstrka do
souboru, ze kterych si je Evolution spravne precte. Ono kouzelne
"spravne" znamena pouziti VFolder ;)

S pozdravem Dalibor