aby DPMS nereagoval na mys

Sobota Listopad 16 23:40:58 CET 2002

Dňa 16. nov 2002 o 20:58, damned napísal(a):

> zajimalo by me, zda-li lze nekde nastavit, aby monitor na
> pohyb mysky nereagoval ale treba pouze na stisk tlacitka nebo
> klavesy na klavesnici
>
> bavim se o DPMS rezimu v X-kach, nikoli o xscreensaveru a pod.
> (tedy nevim, zda je tato informace pro vas smerodatna. je to jen
> dalsi ze zakouti linuxu v nemz jeste nemam uplne jasno)

to je zvlastne, ale podla mojho vyskumu to asi neide (editovat eventy?).
mozno som ale len zly vyskumnik, co by som bol v tomto pripade radsej :)

pri nastavovani xlock (xlockmore) je moznost nastavit rezim blank a zapnut
dpms(off|suspend|standby), pri standardnej konfiguracii ignoruje pohyb
mysou, co by bolo vyhovujuce, ale aspon u mna sa dpms nezaplo.. pritom
implicitne je DPMS podpora zapnuta, Xserver ma naloadovany DPMS modul
(xdpyinfo |grep DPMS) je mozne ze to je sposobene nastavenim bios-u ?

xscreensaver ma moznosti habadej, ale ignoraciu pohybu mysi som
nenasiel :(

--
Linux 2.4.19-18mdk
Mandrake Linux release 9.1 (Cooker) for i586