Samba a zoznam uzivatelov

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Neděle Listopad 17 14:20:42 CET 2002

> V Debiane 3.0, Samba 2.2.5 ako PDC nechce zobrazit zoznam uzivatelov
> pri zdielani vo Windows? Pred rokom som s tym nemal problemy pod RH7.2
> a Sambou 2.2.2. Moze mi niekto poradit, preco to Samba v Debiane
> nechce vykonat?

Tu sambu jste tam asi dostal sam nebo z nejakeho nestandardniho
baliku. Koukam, ze ted jsou v stable a testingu samba 2.2.3a-6 a v
unstable samba 2.999+3.0.alpha20-3.

Pokud nepotrebujete nutne tu 2.2.5, tak tam dejte tu z distribuce, s tou
to zarucene funguje. Tedy pokud problem neni v necem jinem nez ve verzi
samby :-))

Me se zase nepodarilo tu sambu 2.2.3a-6 prekompilovat ze zdrojoveho
deb baliku, kdyz jsem pridal podporou acl. Je to s tou sambou na debianu
nejake divne ...

-- Honza Houstek